Τι σημαινει χωρος μελετης; Αρκει ένα γραφειο και 3,4 ραφια για να εχουμε έναν τετοιο χωρο; Μπορουμε να τοποθετουμε τα επιπλα εκει οπου ‘περισσεύει’ αδειος χωρος; Ας δουμε με απλα βηματα πως διαμορφωνουμε αυτην την γωνια για παιδια μεταξυ δημοτικου και γυμνασιου:
- Η χωροθετηση των παραπανω επιπλων σε ένα συγκεκριμενο χωρο -και όχι διασπαρτα και τυχαια- είναι εξακριβωμενο ότι βοηθα στην καλυτερη μελετη και συγκεντρωση.
- Σ’αυτές τις περιπτωσεις καλο θα είναι να υπαρξει συνεργασια ειδικου και εφηβου για το ιδανικο αποτελεσμα,
- Προτιμηστε σχεδια και υλικα διαχρονικα
- Το κάθε παιδι εχει διαφορετικες προτιμησεις στο τροπο μελετης, καλυτερα ας μην μενουμε στα στερεοτυπα και ας το ακουσουμε προσεκτικα