Ο κλασικος σχεδιασμος ενός καταστηματος περιλαμβανει σαφως τη λειτουργικοτητα, την αισθητικη την ελκυστικη βιτρινα κ.α. Είναι σημεια που προσεχει κανεις παντα, αλλα όταν μιλαμε για ένα καταστημα που απευθυνεται σε παιδια, αλλαζουν όλα και γινονται πιο εξειδικευμενα. Σ’ένα παιδικο καταστημα, πελατες θα είναι οικογενειες, μαμαδες που θηλαζουν, μαμαδες και μπαμπαδες με ένα , δυο και περισσοτερα παιδια, με καροτσια, χωρις καροτσια, μεγαλα παιδια, μικροτερα, βρεφη κ.α. Πρακτικα σημαινει ότι αυτό που θα ηταν καλο να ενδιαφερει ολους, είναι να μπορουν οι πελατες να ψωνισουν κυριως με ανεση, αυτό μπορει να μεταφρασθει ως εξης:
• Οσο πιο ευχαριστα και δημιουργικα περασουν την ωρα τους τα παιδια , τοσο πιο ανετα θα γινουν οι αγορες από τους υποψηφιους πελατες,
• Η κλιμακα: απευθυνεται σε παιδια, αυτό σημαινει ότι προσαρμοζουμε συγκεκριμενα πραγματα στο μεγεθος τους,
• Χρωματα: κλασικο λαθος, προκειται για παιδια;ας βαλουμε χρωματα, πολλα χρωματα. Αποτελεσμα απογοητευτικο… Ας μελετησουμε προσεκτικα, τι πουλαμε, το εμπορευμα μας τι χρωματα εχει.Π.χ αν προκειται για πολυχρωμο εμπορευμα, ας κρατησουμε χαμηλα το φοντο, ας δοκιμασουμε πολλες αποχρωσεις μεχρι να καταληξουμε στην ιδανικη
• Υλικα:προσεγμενος εξειδικευμενος σχεδιασμος, στρογγυλεμενες γωνιες, υλικα φιλικα προς τα παιδια και το περιβαλλον κ.α
• Βιτρινα: η πιο πετυχημενη βιτρινα παιδικου καταστηματους, είναι εκεινη που…οι μεγαλοι όταν την βλεπουν αισθανονται για λιγο…παιδια!
Πηγη φωτογραφιων: www.pinterest.com