INFO & ISPOΕΦΗΒΙΚΟΠΑΙΔΙΚΑ ΔΩΜΑΤΙΑ

Πώς είναι ο καταλληλά διαμορφωμένος χώρος μελέτης;

Τι σημαινει χωρος μελετης; Αρκει ένα γραφειο και 3,4 ραφια για να εχουμε έναν τετοιο χωρο; Μπορουμε να τοποθετουμε τα επιπλα εκει οπου ‘περισσεύει’ αδειος χωρος; Ας δουμε με απλα βηματα πως διαμορφωνουμε αυτην την γωνια για παιδια μεταξυ δημοτικου και γυμνασιου:

  • Η χωροθετηση των παραπανω επιπλων σε ένα συγκεκριμενο χωρο -και όχι διασπαρτα και τυχαια- είναι εξακριβωμενο ότι βοηθα στην καλυτερη μελετη και συγκεντρωση.
  • Σ’αυτές τις περιπτωσεις καλο θα είναι να υπαρξει συνεργασια ειδικου και εφηβου για το ιδανικο αποτελεσμα,
  • Προτιμηστε σχεδια και υλικα διαχρονικα
  • Το κάθε παιδι εχει διαφορετικες προτιμησεις στο τροπο μελετης, καλυτερα ας μην μενουμε στα στερεοτυπα και ας το ακουσουμε προσεκτικα